Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben

Szállítási díjak, fizetési infók rövid kivonatát itt olvashatod.

Kiszállítást kizárólag Magyarország területén belül teljesítünk!

Our web shop does not perform international transport!

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A szerződés nyelve: magyar. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1. Üzemeltetői adatok ismertetése

2. Panaszügyintézés

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása

3/a. A kínált termékek kategória besorolása

4. Rendelési információk, rendelés menete

4/a. Egyedi termékek megrendelése

4/b. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

4/cA szerződés elektronikus úton való megkötésének technikai lépései (Rendelés menete)

4/d. A szerződés életbe lépése

4/e. A termékek vételára

4/f. Regisztráció lépései

4/g. Téves rendelés, Adatbeviteli hibák módosításának, jelzésének lehetőségei

5. Kiszállítás, fizetés feltételei és díjai

5/a. Fizetési módok

5/b. Szállítási feltételek

5/c. Kiszállítás díjszabása

5/d. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban

6. Garancia

6/a. Szavatosság

6/b. Jótállás

7. AZ ELÁLLÁS JOGA

7/a. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

7/b. Az elállás/felmondás joghatásai

8. ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

9.  Panaszügyintézés további tudnivalók / Jogérvényesítési lehetőségek

10. Hűségprogram a webáruházban

11. Egyéb rendelkezések, információk

12. Mellékletek

12/a. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

12/b. Útmutató az elállási/felmondási mintatájékoztató kitöltéséhez

 

  1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Szalainé Nagy Edit, Egyéni vállalkozó

Székhely: 8256 Ábrahámhegy, Honvéd u. 11.

Panaszkezelési cím: 8256 Ábrahámhegy, Honvéd u. 11.

Adószám: 63348952-1-39

Vállalkozói ig. nyilvántartási száma: 6025566 (Kibocsátó okmányiroda: Tapolcai Járási Hivatal Okmányirodai Osztály, 8300 Tapolca, Hősök tere 15.)

Az áruház neve: Életfa Ékszerműhely

Weboldal domain:  www.kezmuvesekszerbolt.hu

Elektronikus elérhetőség: kezmuvesekszerbolt@gmail.com

Telefonos elérhetőség:  +36 30/2609768

Kapcsolattartó neve: Szalai Tímea

Kapcsolattartó elektronikus elérhetősége: kezmuvesekszerbolt@gmail.com

Kapcsolattartó telefonos elérhetőség: +36 30/2609768

Szerződés nyelve: Magyar



A szolgáltató részére tárhelyet biztosító fél adatai:

KontorNET Számítástechnikai Szolgáltató Bt.

 9081 Győrújbarát, Fő u. 45.

E-mail: info@kontornet.hu

web: http://kontornet.hu

Szállítási partner megnevezése:

Magyar Posta Zrt.

Cím: Budapest, Dunavirág utca 2-6. 
Telefon: 767-8200
Webcím: http://www.posta.hu
E-mail:ugyfelszolgalat@posta.hu

Az online fizetést biztosítja:

Barion Payment Zrt.

Tevékenységi engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Székhely: 1117, Budapest, Infopark sétány 1. . I. épület 5. emelet 5.;
Ügyfélszolgálat: +36 1 464 70 99
Fax: +36 1 464 70 80
web:www.barion.com
e-mail: hello@barion.com

Személyes átvételi lehetőség: nincs.

Megrendelések feldolgozása: munkanapokon történik hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között. 

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: utánvétes fizetési mód választása esetén 1-3 munkanap. Banki előreutalás esetén az összeg számlánkon történő jóváírását követően 1-3 munkanap.

 2. Panaszügyintézés

Panaszügyintézés helye: 8256 Ábrahámhegy, Honvéd u. 11. 

Panaszügyintézés módja:

Szalainé Nagy Edit (e.v.) célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel, annak teljesítésével, vagy bármely megvásárolt termékkel kapcsolatban, úgy panaszát a következő elérhetőségek valamelyikén közölheti:

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok:

Levelezési cím: Szalainé Nagy Edit, 8256 Ábrahámhegy, Honvéd u. 11.
Elektronikus levelezési cím: kezmuvesekszerbolt@gmail.com
Telefonszám: 06 30/ 260 9768

Panaszkezelő: Szalainé Nagy Edit és Szalai Tímea

Az Eladó garantálja, hogy a beérkezett panaszokat 30 napon belül feldolgozza és megválaszolja. További panaszügyintézéssel kapcsolatos tudnivalók és tájékoztató jelen dokumentum 16. pontjában érhető el. Amennyiben a felmerült panaszt illetve kifogást a felek egymás között nem tudják békés úton rendezni, a Vásárló jogorvoslattal élhet mellyel kapcsolatos tudnivalókat jelen dokumentum 9. pontjában ismerhet meg.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A részletes kategória ismertetés a webáruház kategória listájában található.

A termékekre vonatkozóan megjelenítésre kerül a bruttó ár, azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját mely díjszabása jelen dokumentum 5. pontjában ismerhető meg. (A feltüntetett árak áfamentesek Szalainé Nagy Edit, egyéni vállalkozó alanyi adómentessége miatt.) Csomagolási költséget Szalainé Nagy Edit e. v. nem számol fel. 

A webáruházban megjelenített termékek megrendelése online, a kezmuvesekszerbolt.hu domain néven elérhető webáruházon felületén keresztül biztosított. Átvételük házhozszállítással történő kézbesítéssel lehetséges.

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A megjelenített termékek kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetőek. Személyes átvételre nincs lehetőség. Kizárólag Magyarország területén belülre postázunk. A külföldi szállítási címmel megadott rendeléseket töröljük.

4/a. Egyedi termékek megrendelése

Lehetőség van arra, hogy e-mailben megküldött, vagy telefonon egyeztetett szempontok (anyag, minta, színek, forma, stb.) alapján egyedi kérésre készítsünk terméket a vevő részére. Ezen termékek ára és a házhoz szállítás költsége változó, nem feltétlenül egyezik meg a shopban megvásárolható, hasonló termék költségeivel. A várható összegekről – a termék bruttó áráról és a kiszállítás pontos összegéről – még a termék elkészítése előtt tájékoztatjuk a megrendelőt e-mailben, vagy telefonon.

Amennyiben a vevő az előzetes egyeztetés során ezt kifejezetten, írásban meg nem tiltja, úgy az általa kívánt szempontok alapján megtervezett termékből a későbbiekben több példány is készülhet,

Az egyedi terméket az elkészültét követően megjelentetjük az webshopban a többi termékhez hasonló módon, a neve mellett „LEFOGLALVA” jelzéssel ellátva. Az így megjelentetett terméket kizárólag a megrendelőnek értékesítjük, más nem vásárolhatja meg. Ha véletlenül nem a megrendelő, hanem más, illetéktelen személy vásárolja meg a terméket, őt értesítjük, hogy nem jogosult a termék megvételére és rendelését törüljük. A tárgy elkészültéről és a webshopban való megjelenéséről e-mailben értesítjük az igénylőt. Ezt követően az igénylő az általános eljárási mód és feltételek szerint vásárolhatja meg az egyedi terméket a webshopból.

Egyedi termék rendelése esetén is megilleti a vevőt az általános elállás joga, kivéve abban az esetben, ha névre szólóan feliratozott terméket rendel – pl. névvel ellátott medál –, illetve az általa küldött fényképpel ellátott ékszer esetén, mivel ebben az esetben a kérdéses tárgy kizárólag az ő részére értékesíthető.

Szalainé Nagy Edit e.v. egyedi termék rendelése esetén a kapott minták, fotók, grafikai elemek, kapcsolódó arculati és egyéb anyagok eredetiségének, azok jog- és/vagy szerzői jog szerinti felhasználhatóságának státuszát nem vizsgálja.

Fentiek ismeretében megrendelő az írásbeli vagy szóbeli megrendelés kezdeményezésével tudomásul veszi, hogy a minta, grafikai elem, fotó, szöveg, és egyéb anyagok felhasználásával, felhasználhatóságával kapcsolatban minden felelősség őt terheli.

Azokban az esetekben, amikor Szalainé Nagy Edit e.v.- nak tudomása van arról, hogy a megrendelt minta szerzői jogi védelem alatt áll, és a jog gyakorlója nem azonoson a megrendelő személyével, erről a tényről tájékoztatja a megrendelőt és nem teljesíti a megrendelést.

4/b. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik, hétfőtől péntekig, 8 és 16 óra között

Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: utánvétes fizetési mód, vagy bankkártyás fizetés esetén 1-7 munkanap. Banki előreutalás esetén az összeg számlánkon történő jóváírását követően 1-7 munkanap.

A feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

Szalainé Nagy Edit e.v. fenntartja a jogot, hogy az egyértelműen valótlan adatokkal leadott rendeléseket törölje.  

4/c. A szerződés elektronikus úton való megkötésének technikai lépései (Rendelés menete) 

A megrendelés lépései:

- a megrendelni kívánt áruk és szolgáltatások kosárba helyezése,

- szállítási mód kiválasztása,

- fizetési mód kiválasztása,

- szállítási és számlázási adatok megadása,

- Általános Szerződési Feltételek elfogadása,

- megrendelés végleges elküldése.

A rendelési folyamat leírása részletesen:

Termékeinket a jobb tájékozódás érdekében kategóriákba rendeztük. Ezen kategóriákon belül felsorolásszerűen jelennek meg a termékeink rövidített termékleírással, illetve kisebb képpel. 
Ha egy termékre kattint, elolvashatja a részletesebb leírást, több és nagyobb képet is megtekint a termékről. 
Ha egy termék megtetszik Önnek, azt az ára mellett található „kosárba helyezés” ikonra kattintva máris beteheti a virtuális kosárba, megadhatja a vásárolni kívánt mennyiséget is.

Ha kosarába tette a terméket, megjelenik egy visszaigazoló ablak arról, hogy a termék a kosárba került. Ekkor választhat, hogy tovább válogat, vagy el szeretné küldeni a rendelést. Ha le szeretné adni a rendelést, válassza a Megrendelés gombot. A gomb lenyomásával a Kosár oldalra jut, ahol láthatja a kosárba tett termék(ek)et.

Itt módosíthatja a megrendelt termék(ek) mennyiségét is a darabszám beírásával, vagy a +/- jelre kattintva. Mennyiség megadását követően válassza a kosár frissítése gombot, ezután már az új mennyiség látható.

Ha a raktáron lévőnél több darabot szeretne a kosárba tenni egy adott termékből, a rendszer ezt automatikusan megakadályozza, és figyelmeztető üzenetet küld.

A törlés gombra kattintva törölheti a terméket a kosárból.

A kupon kód mezőbe írva beválthatja kuponjait.

Amennyiben ön be van jelentkezve a rendszerbe, és már rendelkezik hűségpontokkal, akkor a Beváltható hűségpontok mezőben láthatja az eddig gyűjtött pontok számát. Ha szeretné beváltani őket, kattintson a Beváltás gombra, és adja meg, hogy hány pontot szeretne beváltani. A rendszer automatikusan levonja a kedvezményt, az összesen fizetendő összegből. A Kupon mezőben lévő törlés gomb segítségével törölheti a pontbeváltást.

A Megrendelés gomb lenyomásával léphet tovább a Szállítási és fizetési mód kiválasztásához.

Ezután a Megrendelés gomb lenyomásával léphet tovább a Szállítási és számlázási adatok megadásához.

Itt megadhatja a szállítási és számlázási adatokat. Bejelentkezhet, vagy regisztrálhat is.

Írhat megjegyzést a rendeléssel kapcsolatban.

A rendelési feltételek elfogadása után, a Megrendelés véglegesítése gomb lenyomásával elküldheti rendelését.

Amennyiben bankkártyás, vagy Barion egyenleges fizetést választott, a Barion oldalára jut, ahol a kért adatok megadásával kifizetheti rendelését. 

Amennyiben banki átutalást választott, a rendelés elküldését követő 24 órán belül e-mailben elküldjük önnek az utaláshoz szükséges adatokat is tartalmazó díjbekérőt.

Áruházunkban raktárkészleten lévő termékekre adhat le rendelést. Amennyiben a megrendelt termék kiszállítását az itt foglalt határidőn belül nem tudjuk teljesíteni, felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy eldöntse, a megváltozott feltételekkel is kéri-e a csomagot.

4/d.A szerződés életbe lépése:

A szerződés a www.kezmuvesekszerbolt.hu internetes felületéről küldött megrendeléssel, illetve jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre.

A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja, és rendelése rögzítéséről a megadott e-mail címen értesítést kap. Szalainé Nagy Edit e.v. fenntartja magának a jogot, hogy ha a megrendelések beérkezésekor – egyéni megítélése alapján – a Vásárló adatainak valódisága kérdéses, vagy ha a megadott adatok értelmezhetetlenek, a rendelést érvénytelen megrendelésként kezelje és törölje.

4/e. A termékek vételára

A termék mellett megjelenő összeg a termék vételárát jelenti. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak. A feltüntetett árak áfamentesek Szalainé Nagy Edit, egyéni vállalkozó alanyi adómentessége miatt. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már megrendelt és visszaigazolt termékek árát nem változtatjuk meg, azaz a vételárak biztosan nem változnak meg a megrendelés visszaigazolása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban.
 
Webáruházunkban nem határoztunk meg minimális rendelési mennyiséget.

4/f. A regisztráció menete:

Az adatvédelmi nyilatkozat itt olvasható.
 
Csak olyan adatot kérünk be, ami a csomag kiszállításához és a kapcsolattartáshoz feltétlenül szükséges! 
 
Ezek a következők:


E-mail cím

Jelszó

Név

Telefonszám

Irányítószám

Település

Utca, Házszám

Emelet, ajtó (ha van)

Ha a szállítási és számlázási adatok nem egyeznek meg, akkor számlázási név és cím.
Belépéshez a fenti adatok közül később az e-mail címre és a választott jelszóra lesz szükség.

A regisztrációs űrlap elküldése után a regisztráció véglegesítéséhez szükséges aktivációs linket elküldtük az Ön által megadott e-mail címre. Az aktiválás után vásárolhat oldalunkon.
  
A regisztrálás menete alatt, de később belépve bármikor módosíthatja, javíthatja az adatait a SAJÁT ADATOK gombra kattintva.
 
Ha elfelejtette a regisztráláskor beírt jelszót, kattintson az ELFELEJTETT JELSZÓ gombra, írja be az e-mail címét és a rendszer automatikusan küld egy új jelszót. A következő belépésnél adja meg ezt a jelszót és a SAJÁT ADATOK-ra kattintva írja át azt Ön számára könnyen megjegyezhető szóra és mentse el a változtatásokat.

 4/g. Téves rendelés, adatbeviteli hibák módosításának, jelzésének lehetőségei

Ha ön tévesen adott le rendelést és törölni, módosítani szeretné azt, a visszaigazoló e-mail megérkezését követő 24 órán belül megteheti az alábbi e-mail címen:  kezmuvesekszerbolt@gmail.com A levélnek tartalmaznia kell a megrendelés számát és a probléma pontos leírását (pl. az egész rendelés törlését szeretné, vagy csak egy termékét, esetleg a darabszám, fizetési mód stb. módosítását). A kért módosítások végrehajtása előtt minden esetben telefonon egyeztetünk a megrendelővel. Ha a 24 óra letelt, és a rendelését átadtuk kiszállításra, a módosítást már nem áll módunkban elfogadni.

Nem vállalunk felelősséget a megrendelő által hibásan megadott adatok miatt meghiúsult megrendelésekért.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a számlázási és szállítási adatok, illetve a telefonszám és az e-mail cím pontos megadása különösen fontos. Ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése. Az email-ben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. Az e-mail-ben történő visszaigazolás 48 órán belül meg kell, hogy történjen a megrendelés rögzítését követően. Ha az automatikus visszaigazolás ez idő alatt nem érkezik meg, kérjük, jelezze a következő e-mail címen: kezmuvesekszerbolt@gmail.com

5. Kiszállítás, fizetés feltételei és díjai

5/a. Fizetési módok

Fizethet utánvéttel vagy banki átutalással.

Utánvét választása esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A megrendelt termékeket 1-3 munkanapon belül átadjuk kiszállításra. A rendelés végösszegét átvételkor kell megfizetnie készpénzben, illetve Mol PostaPonton történő átvétel esetén bankkártyás fizetésre is lehetősége van.

Banki átutalás esetén Ön termék(ek) vételárát és a szállítási költséget átutalja bankszámlánkra, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. A megrendelést az összeg jóváírása után (tehát miután az összeg megérkezett a bankszámlánkra)1-3  munkanapon belül adjuk át kiszállításra.

Banki átutalás esetén Önnek az utaláshoz szükséges adatokat tartalmazó levél megérkezése után 7 munkanap áll rendelkezésére az összeg átutalásához. (A határidő lejárta előtt egy emlékeztető e-mailt küldünk.) Ha a határidő lejártáig nem érkezik meg számlánkra az átutalás, rendelését töröljük.

Bankkártya, vagy Barion egyenleg: Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.  A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan lehet bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Bankkártyás fizetéshez használható:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártya
  • Visa vagy Electron bankkártya
  • Amex bankkártya

(Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához.)

A tranzakció végig a Barion oldalán keresztül zajlik, amely teljesen biztonságos, gyors és egyszerű.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője, és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot .Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

5/b. Szállítási információk

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. (Magyar Posta Logisztika - MPL) teljesíti.

Áruházunkban házhoz szállítást, PostaPont-ra szállítást, vagy Posta csomagautomatás átvételt kérhet.

Házhoz szállítás esetén:

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett adott meg telefonszámot, akkor azt feltüntetjük a csomag kísérő iratán, így az MPL egyeztethet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti. Az átvételhez készítsen elő személyi igazolványt, mert szükség lehet rá.

A kiszállítás a feladást követő max. két munkanapon belül megtörténik.

PostaPont-on történő átvétel esetén:

Házhoz szállítás nem történik. A csomag a megrendelő által választott PostaPontra érkezik a feladást követő max két munkanapon belül. A csomag megérkezéséről a megrendelő automatikus értesítőt kap az MPL-től sms-ben, vagy e-mailben. A csomag az érkezéstől számított 10 munkanapon keresztül vehető át az adott átvétel pont nyitva tartási ideje alatt. Az átvételhez személyi igazolvány szükséges.

Csomagautomata:

A csomagot választott automatában lehet átvenni két munkanapon keresztül. Ha ezidő alatt az átvétel nem történik meg, a küldemény a területileg illetékes kézbesítő postára kerül, ahogy még 10 napig átvehető.

A Posta SMS-ben értesíti a vásárlót, hogy megérkezett a csomag a választott automatába és megküldi az átvételi kódot. Az automata érintőképernyőjén meg kell adni a kapott kódot és a telefonszámot, és már ki is nyílik a megrendelését tartalmazó rekeszt. Ha csomagot utánvétesen kérték, az automata bankkártya terminálján lehet rendezni az áru összegét. A rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik.

Az automatába kérhető csomagok maximális mérete 50 x 31 x 35 cm.

Ha rendeléskor automatás átvételt választott a megrendelő, de a portéka nem férne bele a rekeszbe, felvesszük a kapcsolatot a vevővel, és más átvételi módot ajánlunk.  

5/c. Kiszállítás díjszabása

MPL csomag csomagautomatába:

Előre fizetéssel (kártya, banki átutalás, Barion egyenleg): 1300 Ft

Utánvéttel: 1500 Ft

Szállítási idő: 1-2 munkanap (a feladástól számítva)


MPL csomag házhoz szállítással:

Előre fizetéssel (kártya, banki átutalás, Barion egyenleg), vagy utánvéttel is kérhető

Előre fizetéssel: 1500 Ft

Utánvéttel: 1800 Ft

Szállítási idő: 1-2 munkanap (a feladástól számítva)


MPL csomag Postapontra (Postahivatalok, Mol Postapont, Coop postapont)

Előre fizetéssel (kártya, banki átutalás, Barion egyenleg), vagy utánvéttel is kérhető

Előre fizetéssel: 1300 Ft

Utánvéttel: 1500 Ft

Szállítási idő: 1-2 munkanap (a feladástól számítva)

A szállítás 15000 Ft* rendelési érték felett ingyenes.

*Az összeg szállítási díj nélkül értendő, kizárólag a termékek összértékére vonatkozik.

5/d. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!

6. Garancia

Ön a www.kezmuvesekszerbolt.hu webáruház felületén keresztül vásárolt, 10000 Ft* eladási ár alatti  termékek esetén szavatossági, 10000 Ft* vagy afeletti eladási árú termékek esetén jótállási igénnyel élhet. (* az összeg szállítási költség nélkül értendő).

6./a. Szavatosság

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön Szalainé Nagy Edit e.v. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom   figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Szalainé Nagy Edit (e.v.) nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A termék(ek) visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli.

 

6/b. Jótállás

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján minden, egyenként 10000 Ft*, vagy afeletti eladási árú termékünkre Szalainé Nagy Edit e.v. jótállást vállal.

(* az összeg szállítási költéség nélkül értendő. Egyetlen darab termék vételára esetén értendő. Azaz pl. három darab, egyenként 4000 Ft értékű termék egyidejű vásárlása esetén a rendelés végösszege hiába haladja meg a tízezer forintot, a termékekre szavatosság érvényes.)

A jótállás időtartama egy év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

Elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,  e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozásnál érvényesítheti.

A szavatossági, jótállási igényről minden esetben jegyzőkönyvet készítünk.

A jegyzőkönyvet megtekintheti: Itt!

Kérjük  panasz, szavatossági vagy jótállási igény esetén a webshop üzemeltetőjével vegye fel először a kapcsolatot, még a termék(ek) visszaküldése előtt!

Webshopunk mindent meg fog tenni a probléma rendezésének érdekében.

A webshop elérhetősége:

Kapcsolattartó neve: Szalai Tímea

Kapcsolattartó elektronikus elérhetősége: kezmuvesekszerbolt@gmail.com

Kapcsolattartó telefonos elérhetőség: +36 30/2609768

Levelezési cím: Szalainé Nagy Edit, 8256 Ábrahámhegy, Honvéd u. 11.

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (vagy fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.

Amennyiben Ön úgy érzi, hogy panasza nem nyert megnyugtatóan rendezést, az alábbi szervekhez fordulhat:

Nemzti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) és a békéltető testületek elérhetőségeit jelen szerződés 2. pontjában találja: itt.

Egyéb szervek:

Badacsonytomaji Közös Önkormányzati Hivatal

Székhelye: 8258 Badacsonytomaj, Fő u. 14.

Telefon: 06-87/571-270

Fax: 06-87/471-289

E-mail: onkormanyzat@badacsonytomaj.hu

Honlap: www.badacsonytomaj.hu

Ábrahámhegyi Kirendeltsége:

Cím: 8256 Ábrahámhegy, Badacsonyi út 13.

Telefon: 06/87/471-506

Fax: 06/87/471-506

e-mail: hivatal@abrahamhegy.hu

Honlap: www.abrahamhegy.hu

 

7. Az elállás joga

7/a. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján vagy telefonon keresztül).

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ezt megtalálja a szerződés 12. pontjában a mellékletek között, itt , vagy a nyilatkozat letölthető (.doc formátumban) itt!

Nyilatkozatát a követező elérhetőségek valamelyikére juttathatja el:

Elektronikus levél esetén a kezmuvesekszerbolt@gmail.com e-mai címre,

postai levél esetén a következő levelezési címre:

Szalainé Nagy Edit (e.v.)

8256 Ábrahámhegy, Honvéd u. 11.

Telefonon: +36 30 260 9768 - as számon. 

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

7/b. Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles Szalainé Nagy Edit e.v. számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog pl.:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
  • Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.

Azaz: az általunk, kifejezetten a megrendelő kérésére készített, az általa küldött fényképpel, vagy névvel ellátott termék esetén a vevőt nem illeti meg az elállás joga.

8. Adatkezelés, adatvédelem

Adatkezelési tájékoztatónk megismeréséhez kattintson ide.

9. Panaszügyintézés további tudnivalók / Jogérvényesítési lehetőségek

A A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni a vállalkozás és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Fogyasztóvédelem (Járási hivatal)

Amennyiben a Vásárlói panaszra nem sikerül közös megyegyezés útján megoldást találni, a Vásárló (amennyiben fogyasztónak minősül), panaszával kapcsolatban fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz.

Területi kormányhivatalok elérhetőségei:

https://jarasinfo.gov.hu/

Online vitarendezési platform

Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül. Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu

Békéltető testületi eljárás

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését.
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítvány,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 1997. évi CLV. törvény 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését. Amennyiben a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat.

A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu További információk elérhetőek a https://bekeltetes.hu/index.php/?id=testuletek weboldalon.

Szalainé Nagy Edit e. v., 8256 Ábrahámhegy, Honvéd u. 11. székhelye szerint területileg illetékes békéltető testülete:

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.)
Tel.: +36-88-814-121 (ügyfélfogadási időben), +36-88-814-111 (VKIK titkárság)
Fax: +36-88-412-150 (VKIK fax)
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Web: www.bekeltetesveszprem.hu, www.veszpremikamara.hu/bekelteto-testulet

10. Hűségprogram a webáruházban

A vásárolt termékek után a regisztrált vásárlók hűségpontokat gyűjthetnek, amiket kedvezményre válthatnak a későbbi vásárlások során.

A hűségpontok gyűjtésének feltételei és szabályai:

  • Kizárólag regisztrált vásárlók gyűjthetnek pontokat. Regisztrálni még a megrendelés elküldése előtt szükséges.
  • A hűségpontok csak teljesített (azaz átvett és kifizetett) állapotú rendelések után járnak.
  • 1 gyűjtött pont 1 Ft-ot ér.
  • A gyűjtött pontok kerekítve vannak, tehát nincs például fél pont.
  • A szállítási díjak után nem jár pont.
  • A szállítási díjhoz nem használható fel gyűjtött pont.
  • A gyűjtött pontok kuponként használhatóak fel, így egyszerre más kuponnal nem kombinálható a pontok levásárlása.
  • A vásárló az adott termék után járó hűségpontot a termék adatlapon tekintheti meg.
  • A korábbi vásárlások után járó hűségpontokat a bejelentkezést követően lehet felhasználni a kosár oldalon.
  • A vásárláskor felhasználni kívánt pontok száma szabadon megadható (nem kötelező az összes pontot felhasználni egyszerre).
  • A rendelkezésre álló hűségpontokról a vásárló belépést követően a bejelentkezés doboz „Hűségprogram” menüpontjában tájékozódhat, illetve a Kosár oldalon is megjelennek, ha valamilyen terméket már a kosárba került
  • A hűségpontoknak nincs lejárati idejük.
  • A minimálisan és maximálisan beváltható pontok száma nincs korlátozva.
  • Hűségpontok az akciós termékek után is járnak.
  • A pontok akciós termék vásárlása esetén is beválthatók.

 

11. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja  Szalainé Nagy Edit e.v. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

A www.kezmuvesekszerbolt.hu oldalainak bármely tartalmi vagy design elemének felhasználásához Szalainé Nagy Edit, egyéni vállalkozó írásbeli engedélye szükséges.

Jelen dokumentum nyomtatóbarát (pdf) változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.

A fentiek érvényesek 2021. július 01-től, visszavonásig.

12. Mellékletek

12/a. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:1

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

1) Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
2) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
3) A megfelelő jelölendő

12/b. Útmutató az elállási/felmondási mintatájékoztató kitöltéséhez

a) Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
b. Vállalkozás adatai: Szalainé Nagy Edit ev., 8256 Ábrahámhegy, Honvéd u 11. kezmuvesekszerbolt@gmail.com
c)Ön köteles Szalain Nagy Edit e.v. számára a terméke(ke)t indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni könyvelt postai küldeményként (ajánlott levélként vagy csomagként, nem portósan, nem utánvéttel). A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a  terméket.
d) A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
e)Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.